Vaatwasser BOSCH E19

De foutcode E19 op een Bosch vaatwasser duidt op problemen met het verwarmen van water. Hieronder zijn een aantal mogelijke oorzaken voor deze foutcode:

Problemen met de inlaatklep: De inlaatklep is vaak de oorzaak van de E19 storing. Dit kan te wijten zijn aan een mankement aan de inlaatklep waardoor de toevoer van water trager verloopt dan normaal. Als gevolg hiervan wordt het water te langzaam verwarmd, wat invloed heeft op de reiniging van de vaat.

Inlaatklep wordt geblokkeerd: Controleer of de inlaatklep geblokkeerd wordt. Als dat het geval is, probeer dan de blokkade te verhelpen.

Beschadigde inlaatklep: De inlaatklep kan ook beschadigd zijn, waardoor de warmtewisselaar niet meer naar behoren werkt. In dit geval wordt aanbevolen om een monteur in te schakelen om het probleem te verhelpen.

Probleem met de dispenser of interne klep: De foutcode E19 kan ook aangeven dat er een probleem is met de dispenser of een interne klep. In dit geval is het raadzaam om de waterkraan te sluiten en het apparaat uit te schakelen, en een afspraak te maken met een technicus.

Als het probleem aanhoudt na het controleren van deze mogelijke problemen, kan je best overwegen om verder te zoeken naar een ervaren witgoed hersteldienst zoals Herstelservice.

Reparatie aanvragen?

AFSPRAAK MAKEN​

Wij zijn 7/7 telefonisch bereikbaar van 8u tot 21u Gelieve hieronder uw gegevens na te laten en wij contacteren u zo snel mogelijk terug.
Schakel JavaScript in je browser in om dit formulier in te vullen.
Vraag direct uw reparatie aan
Hoe dringend is de reparatie?

U kan ons ook steeds DIRECT BELLEN!

Veel voorkomende herstellingen

veelgestelde vragen

HOE SNEL KUNNEN JULLIE KOMEN?

Reparatie is meestal binnen 24 uur al mogelijk, hoe eerder u belt – hoe sneller de technieker uw apparaat herstelt!

WANNEER ZIJN JULLIE GEOPEND?

Wij zijn open en bereikbaar van maandag tot Zondag van 08:00 tot 21:00

WIE ZIJN JULLIE?

Wij zijn een witgoed reparatie bedrijf met een landelijke dekking, onze techniekers zijn echte experts als het gaat om het repareren van wasmachines, vaatwassers, drogers en koelkasten.

HOE ZIT HET MET GARANTIE?

Uiteraard geven wij op de uitgevoerde 3 maande  reparatie garantie, je kunt hiernaar vragen tijdens het reparatiebezoek van onze technieker.

HOE ZIT HET ALS ER ONDERDELEN NODIG ZIJN?

Vaak hebben wij het benodigde onderdeel al in onze werkbus liggen, mocht er toch een onderdeel nodig zijn dan wordt er vaak een tweede reparatiebezoek ingepland door de technieker. U betaalt hier geen extra kosten voor.

KAN IK MIJN AFSPRAAK ANNULEREN?

Wilt u uw afspraak annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Heeft u een afspraak die u binnen 24 uur wilt annuleren?
Dan brengen wij annuleringskosten in rekening.

IK HEB EEN ANDERE VRAAG ....

Heeft u geen antwoord op uw vraag kunnen vinden? Neem dan telefonisch contact met ons op op +32 493 45 15 55

Heeft u nog vragen over onze diensten?

82a3dcc9 f5ae 4af7 8144 7691ac623f52