Vaatwasser i30 AEG lekkage

Als de vaatwasser van AEG de foutmelding “i30” weergeeft, duidt dit op een lekkage in de vaatwasser. De vaatwasser probeert het overige water af te voeren en blijft continu afpompen. Dit wordt geïndiceerd door een piepend geluid en knipperende lichten.

Om het probleem op te lossen en de lekkage te verhelpen, kun je de volgende stappen volgen:

Controleer de sproeiarmen: Controleer of de gaatjes van de sproeiarmen open zijn en reinig de sproeiarmen indien nodig. Beschadigde of gebarsten sproeiarmen kunnen ook lekkage veroorzaken. Als vervanging vereist is, kun je een nieuwe sproeiarm verkrijgen via de webshop van AEG.

Laat de vaatwasser 24 uur onaangeroerd: Nadat je de sproeiarmen hebt vervangen of gereinigd laat de vaatwasser 24 uur onaangeroerd staan. Draai de kraan dicht en haal de stekker uit het stopcontact. Na 24 uur kun je de vaatwasser opnieuw proberen en controleren of de foutmelding verdwenen is.

Als het probleem aanhoudt na het controleren van deze mogelijke problemen, kan je best overwegen om verder te zoeken naar een ervaren witgoed hersteldienst zoals Herstelservice.

Reparatie aanvragen?

AFSPRAAK MAKEN​

Wij zijn 7/7 telefonisch bereikbaar van 8u tot 21u Gelieve hieronder uw gegevens na te laten en wij contacteren u zo snel mogelijk terug.
Schakel JavaScript in je browser in om dit formulier in te vullen.
Vraag direct uw reparatie aan
Hoe dringend is de reparatie?

U kan ons ook steeds DIRECT BELLEN!

Veel voorkomende herstellingen

veelgestelde vragen

HOE SNEL KUNNEN JULLIE KOMEN?

Reparatie is meestal binnen 24 uur al mogelijk, hoe eerder u belt – hoe sneller de technieker uw apparaat herstelt!

WANNEER ZIJN JULLIE GEOPEND?

Wij zijn open en bereikbaar van maandag tot Zondag van 08:00 tot 21:00

WIE ZIJN JULLIE?

Wij zijn een witgoed reparatie bedrijf met een landelijke dekking, onze techniekers zijn echte experts als het gaat om het repareren van wasmachines, vaatwassers, drogers en koelkasten.

HOE ZIT HET MET GARANTIE?

Uiteraard geven wij op de uitgevoerde 3 maande  reparatie garantie, je kunt hiernaar vragen tijdens het reparatiebezoek van onze technieker.

HOE ZIT HET ALS ER ONDERDELEN NODIG ZIJN?

Vaak hebben wij het benodigde onderdeel al in onze werkbus liggen, mocht er toch een onderdeel nodig zijn dan wordt er vaak een tweede reparatiebezoek ingepland door de technieker. U betaalt hier geen extra kosten voor.

KAN IK MIJN AFSPRAAK ANNULEREN?

Wilt u uw afspraak annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Heeft u een afspraak die u binnen 24 uur wilt annuleren?
Dan brengen wij annuleringskosten in rekening.

IK HEB EEN ANDERE VRAAG ....

Heeft u geen antwoord op uw vraag kunnen vinden? Neem dan telefonisch contact met ons op op +32 493 45 15 55

Heeft u nog vragen over onze diensten?

82a3dcc9 f5ae 4af7 8144 7691ac623f52