Vaatwasser Miele F11 storing pomp geblokkeerd

De F11-foutcode op een Miele-vaatwasser geeft aan dat er een blokkade in het waterafvoersysteem is, waardoor het water niet uitgepompt kan worden. De blokkade kan verschillende mogelijke oorzaken hebben, die als volgt kunnen worden opgelost:

Vervuilde filter: De filter kan de afvoerpomp en terugslagklep blokkeren. Het moet worden schoongemaakt om ervoor te zorgen dat het de waterstroom niet blokkeert.

Knik in de waterafvoerslang: Als de waterafvoerslang geknikt is, kan dit de waterstroom beperken. De slang moet worden geïnspecteerd en rechtgetrokken als er een knik wordt gevonden.

Blauwe afdichtingsdop in huisinstallatieafvoer: Als er een blauwe afdichtingsdop in de huisinstallatieafvoer is achtergelaten, moet deze worden verwijderd, aangezien deze het waterafvoersysteem kan blokkeren.

Als het probleem aanhoudt na het controleren van deze mogelijke problemen, of als er andere foutmeldingen zijn, kan je best overwegen om verder te zoeken naar een ervaren witgoed monteur zoals Herstelservice.

Reparatie aanvragen?

AFSPRAAK MAKEN​

Wij zijn 7/7 telefonisch bereikbaar van 8u tot 21u Gelieve hieronder uw gegevens na te laten en wij contacteren u zo snel mogelijk terug.
Schakel JavaScript in je browser in om dit formulier in te vullen.
Vraag direct uw reparatie aan
Hoe dringend is de reparatie?

U kan ons ook steeds DIRECT BELLEN!

Veel voorkomende herstellingen

veelgestelde vragen

HOE SNEL KUNNEN JULLIE KOMEN?

Reparatie is meestal binnen 24 uur al mogelijk, hoe eerder u belt – hoe sneller de technieker uw apparaat herstelt!

WANNEER ZIJN JULLIE GEOPEND?

Wij zijn open en bereikbaar van maandag tot Zondag van 08:00 tot 21:00

WIE ZIJN JULLIE?

Wij zijn een witgoed reparatie bedrijf met een landelijke dekking, onze techniekers zijn echte experts als het gaat om het repareren van wasmachines, vaatwassers, drogers en koelkasten.

HOE ZIT HET MET GARANTIE?

Uiteraard geven wij op de uitgevoerde 3 maande  reparatie garantie, je kunt hiernaar vragen tijdens het reparatiebezoek van onze technieker.

HOE ZIT HET ALS ER ONDERDELEN NODIG ZIJN?

Vaak hebben wij het benodigde onderdeel al in onze werkbus liggen, mocht er toch een onderdeel nodig zijn dan wordt er vaak een tweede reparatiebezoek ingepland door de technieker. U betaalt hier geen extra kosten voor.

KAN IK MIJN AFSPRAAK ANNULEREN?

Wilt u uw afspraak annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Heeft u een afspraak die u binnen 24 uur wilt annuleren?
Dan brengen wij annuleringskosten in rekening.

IK HEB EEN ANDERE VRAAG ....

Heeft u geen antwoord op uw vraag kunnen vinden? Neem dan telefonisch contact met ons op op +32 493 45 15 55

Heeft u nog vragen over onze diensten?

82a3dcc9 f5ae 4af7 8144 7691ac623f52