Vaatwasser miele f24 verwarmingsrelais

De foutcode F24 op een Miele vaatwasser duidt op problemen met het verwarmingsrelais. Hier zijn enkele mogelijke oorzaken:

Vocht in het verwarmingsrelais: Het relais kan niet goed geïsoleerd zijn tegen vocht, waardoor er vocht in het relais is ontstaan.

Slijtage van het verwarmingsrelais: Met name bij oudere vaatwassers kan het verwarmingsrelais versleten raken en daardoor niet meer goed functioneren.

Contactpunten van het relais zijn gesmolten of vuil: Het is ook mogelijk dat de contactpunten van het relais gesmolten zijn of dat er vuil tussen de punten komt waardoor het niet meer goed functioneert.

In alle gevallen wordt het niet aangeraden om zelf te proberen de storing te verhelpen. Het vervangen van het verwarmingsrelais is een complexe klus die veel kennis vereist, en het is vaak noodzakelijk om ook de oorzaak van het lek of andere problemen te achterhalen.

Als het probleem aanhoudt na het controleren van deze mogelijke problemen, kan je best overwegen om verder te zoeken naar een ervaren witgoed hersteldienst zoals Herstelservice.

Reparatie aanvragen?

AFSPRAAK MAKEN​

Wij zijn 7/7 telefonisch bereikbaar van 8u tot 21u Gelieve hieronder uw gegevens na te laten en wij contacteren u zo snel mogelijk terug.
Schakel JavaScript in je browser in om dit formulier in te vullen.
Vraag direct uw reparatie aan
Hoe dringend is de reparatie?

U kan ons ook steeds DIRECT BELLEN!

Veel voorkomende herstellingen

veelgestelde vragen

HOE SNEL KUNNEN JULLIE KOMEN?

Reparatie is meestal binnen 24 uur al mogelijk, hoe eerder u belt – hoe sneller de technieker uw apparaat herstelt!

WANNEER ZIJN JULLIE GEOPEND?

Wij zijn open en bereikbaar van maandag tot Zondag van 08:00 tot 21:00

WIE ZIJN JULLIE?

Wij zijn een witgoed reparatie bedrijf met een landelijke dekking, onze techniekers zijn echte experts als het gaat om het repareren van wasmachines, vaatwassers, drogers en koelkasten.

HOE ZIT HET MET GARANTIE?

Uiteraard geven wij op de uitgevoerde 3 maande  reparatie garantie, je kunt hiernaar vragen tijdens het reparatiebezoek van onze technieker.

HOE ZIT HET ALS ER ONDERDELEN NODIG ZIJN?

Vaak hebben wij het benodigde onderdeel al in onze werkbus liggen, mocht er toch een onderdeel nodig zijn dan wordt er vaak een tweede reparatiebezoek ingepland door de technieker. U betaalt hier geen extra kosten voor.

KAN IK MIJN AFSPRAAK ANNULEREN?

Wilt u uw afspraak annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Heeft u een afspraak die u binnen 24 uur wilt annuleren?
Dan brengen wij annuleringskosten in rekening.

IK HEB EEN ANDERE VRAAG ....

Heeft u geen antwoord op uw vraag kunnen vinden? Neem dan telefonisch contact met ons op op +32 493 45 15 55

Heeft u nog vragen over onze diensten?

82a3dcc9 f5ae 4af7 8144 7691ac623f52